Zaproszenie do udziału w badaniu w ramach projektu grantowego ADVANCEDBestStudentGrant

By | 30 sierpnia 2022

W ramach projektu grantowego Advanced Best Student Grant prowadzonego przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu pod nadzorem prof. Tomasza Góreckiego prowadzimy badanie o charakterze pedagogicznym mające na celu zbadać wpływ formy przedstawienia treści matematycznych na ich zrozumienie przez studentów.

“Czy dałoby się zmodyfikować podręczniki do matematyki w taki sposób, aby każdy był w stanie je zrozumieć?”

Treść zaproszenia:
—————————————————–
Hej! Jak myślicie, czy dałoby się zmodyfikować podręczniki do matematyki w taki sposób, aby każdy był w stanie je zrozumieć? Żeby to sprawdzić przygotowaliśmy dla Was ankietę. Za jej wykonanie otrzymacie od nas e-bon do Empiku o wartości 20zł!

Wystarczy wejść w ten link: https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fbit.ly%2Fformatwierdzenia&data=05%7C01%7Canita.janc%40amu.edu.pl%7C7ad6b7d7260e478462b208da806fad45%7C73689ee1b42f4e25a5f666d1f29bc092%7C0%7C0%7C637963514828951678%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=WrBARGD6traTT49C%2F53rThn54E175ru%2BK94PCtmzEtU%3D&reserved=0 [1].

Jest wśród nas wiele osób, które już w podstawówce zagubiły się na lekcji matematyki i nie potrafiły już nigdy nadgonić materiału. Po wielu próbach zrozumienia tego co zapisane w podręczniku –
postanowiły się poddać. W ten sposób, przez kilka kolejnych lat, na każdej lekcji siedziały bezczynnie marnując setki godzin swojego życia. Postanowiliśmy się temu przyjrzeć. Na drodze konkursu otrzymaliśmy grant na realizację badania naukowego mającego na celu sprawdzić jaki wpływ ma sama forma zapisu twierdzenia matematycznego na jego zrozumienie przez uczniów.
Do naszego badania potrzebujemy odpowiedzi 300 studentów, którzy NIE zdawali matury rozszerzonej z matematyki. Wypełnienie ankiety zajmuje około 35 minut. Dziękujemy!
Zespół badawczy projektu “Badanie wpływu nowatorskich form przedstawień twierdzeń matematycznych na ich zrozumienie przez studentów”